dimarts, 7 de juliol del 2015
SESSIÓ 5
Reflexió:
Sobre el curs:
- Felicitats als professors per la seva paciència i per la seva capacitat per emmotllar-se als diferents nivells digitals de cadascú. Es nota l'experiència.
- Les eines 2.0 serveixen perquè cadascú vagi fent el seu historial digital i per estar preparat per les eines 3.0 i següents. També serveixen per incorporar-les a l'activitat diària si s'ajusten a la nostra manera de fer i a les nostres respectives circumstàncies laborals.
- Flipped classroom: Com a metodologia ajuda a trencar esquemes tradicionals i amplia el camp de visió, i de treball, incorporant les eines 2.0.
- Existeixen obstacles importants a superar segons les circumstàncies de cadascú. La digitalització familiar, la de les aules, la de les direccions de les escoles. En un altre ordre, hi ha la possibilitat o impossiblitat de obtenir permisos (correus electrònics abans dels 16 anys, drets d'imatge,...) respectant la privacitat i dispositius individuals per què no hi hagi alumnes exclosos per manca de mitjans.
- La adaptació de metodologia i eines a la música. El paral·lelisme de Flipped amb la Música és la digitalització d'instruments i programari.
Atenció a programes com GEOGEBRA, DIPITY (per fer línies de temps) SCREENSHOP o SHOT.CMAPTOOLS (per fer mapes conceptuals) Skechtup (construcció en 3d). RANDOM TEAM GENERATOR
També atenció a programes per gravar pantalla i veu, per un tutorial.
Zimmer Twins.
Videos interessants: Killian Jornet, Te atreves a soñar, Paperman.
Diari de la 2a guerra mundial
Les cròniques de Ramon Muntaner. (TWITTER)
GAMIFICACIÓ: Convertir els coneixements en jocs.Atenció perquè és "lo que ve"
REALITAT AUMENTADA
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada