dimecres, 1 de juliol del 2015

SESSIÓ 1 -

Després de les presentacions dels professors, hem rebut un cert bombardeig de recursos. Per sort, després hem comentat un gràfic interessant, sobre metodologia de treballa l'aula, de nom ESETE, que enmarca els recursos que ens havien comentat prèviament.

A la segona part, després del descans, hem fet una activitat de descriure'ns a través d'una imatge (tipu icoma), hem mostrat als companys dl grup les nostres icones i finalment hem creat un padlet personal, que ens identificava a partir de un quadre, una ciutat, un progrma de TV, videos, etc, a modus de presentació personal.

Aquí intento inserir el meu padlet:



8 comentaris:

  1. Bon resum del primer matí ;)
    Déu n'hi do! Hem fet força feina!

    ResponElimina
  2. Gran recurs el QUÈQUICOM i segurament molt útil x dissenyar una classe invertida!!

    ResponElimina
  3. El primer dia es l'aterratge, i la sensació de bombardeig d'aplicacions es evident...tot i això amb el transcurs de les sessió ja veuràs com les aniràs fent totalment teves.
    Per per cert...a vere si ets capaç d'inserir el PADLET que has fet a classe dins el teu bloc, ànims!

    ResponElimina
  4. Ei, Dr. Tauró, què passa amb el padlet?

    ResponElimina
  5. Crec que hem d'agraïr als formadors aquest bombardeig d'informació ja que, qui no ha anat a un curs de formació i ha sortir MOLT decepcionat!!
    Gràcies formadors!!!
    Una abraçada, Dr. Tauró

    ResponElimina
  6. Avui he après a distingir el codi d'inserció de la URL. Un passet més.

    ResponElimina
  7. M'he fet un embolic, tenia dues còpies del bloc i les vaig eliminar. Vaig estar perdent el temps per tornar-lo ha fer. M'entretinc molt provant le eines i no sempre m'ensurto.

    Vaig malament !!

    ResponElimina
  8. Oriol, a nosaltres també ens passa igual... Anem aprenent a mesura que anem provant les einees... Avui hem après la diferència entre Editor i Administrador d'un blog... sembla que no hi havia d'haver molta diferència però hi és... i ens ha fet ballar el cap tot el matí.... jejejeje!!

    ResponElimina